Ofte stilte spørsmål

Generelt

Vi heter Bimmerdeler.no på Instagram, og Bdeler.no på Facebook.

Vi holder til i Horten, som ligger i Vestfold fylke. 

Prisen du får oppgitt i kassen er det endelige beløpet du betaler. Vi holder til i Norge og alle priser er inkludert mva. Hos oss er det ingen skjulte avgifter!

Du kan kontakte oss via chat-funksjonen i nettbutikken, Facebook (Bdeler.no), Instagram (Bimmerdeler.no) eller mail (Mathias@Bimmerdeler.no).

Vi har iverksatt flere tiltak for å redusere våres CO2-avtrykk. Vi sender bestillingen din i miljøvennlig emballasje og gjenbruker så mye emballasje som mulig. Videre så prioriterer vi leverandører som handler bærekraftig, samt utvikler nettbutikken slik at du ikke får noen overraskelser når du åpner pakken.

Frakt

Vi sender bestillingen din normalt samme eller neste virkedag. Frakten tar alt fra 1-5 virkedager avhengig hvilket fraktselskap vi tar i bruk. 

Vi gir deg sporingsnummeret så snart vi har bestilt frakten til ordren din.

Vi benytter Postnord og Posten.

Klikk og hent

Du kan hente bestillingen din ved vårt lager i Horten. 

Vi leverer kun ut bestillinger etter avtale. Etter du har bestilt varer hos oss så tar vi kontakt med deg for å avtale et hentetidspunkt. Vi er fleksible på hentetidspunkter og kan også levere ut bestillinger om kvelden. 

Retur, kansellering og reklamasjon

Ta kontakt med kundeservice så ordner vi opp i dette! 

Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med returen. Kjøper må selv stå for returfrakten og fraktkostnaden refunderes ikke.

Dersom vi har tatt inn en vare med dine spesifikasjoner/mål/farger som ikke er standard, så gjelder ikke angrerettloven og vi kan ikke garantere at vi kan ta varen i retur. 

Det går helt fint om du returnerer varen med annen emballasje enn den ankom i. Det viktigste er at varen kommer frem uskadet. Vi dekker ikke skader på varer som følger av dårlig pakket retur.

Så snart din retur er kommet frem og godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene refundert til deg. Det kan ta opptil 7 virkedager fra vi refunderer beløpet, til du ser det på kontoen din.

Ja det kan du! Vi har 14 dagers åpent kjøp ved kjøp av KW/ST produkter. Ved retur/avbestilling av senkefjærer og coilovers, vil det forekomme et 20% retur/avbestillings-gebyr.

Klikk her for angrerettskjema.

Varesortiment

Varene hos oss har god passform og holder høy kvalitet. 

Om det ikke står hvordan varen installeres på produktsiden, så ta kontakt med kundeservice. Så hjelper vi deg gjerne! Det finnes også svært mange tutorials på YouTube som kan være nyttige. 

Vi kan dessverre ikke hjelpe med installasjon av varen du har kjøpt hos oss, men vi veileder deg gjerne under prosessen!

Vi har et bredt nettverk og har mulighet til å skaffe en stor mengde varer som ikke ligger ute i nettbutikken. Ta kontakt med kundeservice, så skal vi se hva vi kan gjøre for deg!